تارا خشگلهتارا خشگله، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

**تارا هدیه لو تک ستاره آسمونی زندگیم**

ترس از ازدواجت

1391/4/13 18:04
نویسنده : المیرا
6,501 بازدید
اشتراک گذاری

 همیشه از روزی می ترسم که بگی عاشق شدی ومی خواهی بری.....

اون وقت من چی کار کنم؟ به خدا اگه خودت نخوای هیچ وقت از خودم جدات نمی کنم اخه تو خیلی به من وابسته هستی همیشه به خودم می گم قدر این لحظه هارو باید بدونم

         زندگی با تو          همه چی باتو       تنها نذاری عشق قدیمیتو     

         من با تو بودم         تو شادی وغم      عاشقت شدم            آرومو نم نم

                                هی تو :     عشق منی

                                هی تو:      عمر منی

                                نری دلمو بشکنی        تو "عشق مهر بون   اگه بری میمیرم "    پیشم بمون

                               تو شدی واسه من آروم جون

خدایا تو چقدر منو دوست داشتی که لذت چنین دوس داشتنی رو گداشت تجربه کنم آخه با زبونی ازت تشکر کنم خیلی بزرگی اینو از ته دل میگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)