تارا خشگلهتارا خشگله، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

**تارا هدیه لو تک ستاره آسمونی زندگیم**

تشکر از خدا

1390/9/29 1:44
نویسنده : المیرا
5,811 بازدید
اشتراک گذاری

خدای خوب ومهربونم واقعا نمی دونم چطوری از تشکر کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنونم که دختر به ایت مهربونی به من دادی این گوگولد خیلی نازه

چودت میدونی که از اعماق قلبم با تمام شیطنتاش دوستش دارم با تمام اذیتاش عاشقشم

عشق به معنای واقعی       عشقی که نسبت به  هیچ موجود زندهای نداشتم به جز

                                 ♥♥  تارا ♥♥♥

ممنونم خدای عزیزم  که از نعمت این عشق واقعی منو بهرمند کردی منونم که تارا رو به من دادی

واقعا دستو می بوسم مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منونم که مواظب تارایی خیلی دوست دارم خدا جونم خیلی خوبی خیلی مهربونی

خدایا اگه تو رو نداشتم چی کار می کردم خدایا عزیزترینمی  خوبی    مهربونی همشه دوست دارم

همیشششششششششششششششششششششششششششه ok<

          خدایا ممنونم که مواظب تارایی خودت میدونی که طاقت سختی ودرد کشیدنو ندارم

دوست دارم فقط قول بده خودت مواظبش باشی قووووووووووووووووووووووووووووووووول بده

                             خواهش می کنم خواهشششششششششششششششششش

من از اینده خیلی نگرانم خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)