تارا خشگلهتارا خشگله، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

**تارا هدیه لو تک ستاره آسمونی زندگیم**

بدون عنوان

1391/4/13 18:38
نویسنده : المیرا
354 بازدید
اشتراک گذاری

دچتر نارم الان دبگه اکثر کلمات رو می گی یا به نحوی منسورتو میرسونی دیجه کمتر گریه میکنی اکثر شعرای خاله شادونه رو بلدی

سلام سلام کی ماه کی ستاره؟ مگی من من

کی تودیدستلش گل دوستی داره؟ مگی من من      کی ازهمه خوشکل تره من من

البته اگه اروم بگیم اروم جواب من من میگی اما اگه نتد بگیم مگی منمنمنمن

 خیای شیطون وشیرینی اگه چیری رو نخوای سرتو تگون میدی 2تا دستای کوچلوتو میگیری جلوت به علامت نه با صدای بلند مگی نه نه نه نه ننه

اگه چیزی بخوای مگی : منم  منم منم

اب خواستنت: ابه ابه ابه

مامان گفتنت: مامانه    بابا گفتنت: بابایییییی

خراب کاری که میکنی خدت سرتو تکون میدی مگی وای وای وایوای

وقتی یخ می خوای: ابه ابه ابه (خ)

سوس=سس     تای تای تای تای=تاب     یک دووو سه=123    

کلاغ میگه: ار ار     بع بهی: بع بع    مع معی :مع مع     پشی: مع اووووووووووووووووووووووو 

هاپو میگه: لب تو باز بسه میکنی (یعنی هاپ هاپ)

ما باهم مثل گل وپرانه مهستیم: سکسکه میکنی (هی)

بی بیب= ماشین                         تا فرمونو خالی می بینی میپری پشت رول با عینک من رانندگی

.نبور نیش داره: سیس سیس سیس    یه نیش تیز ذاره : سیز سیز سیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)