تارا خشگلهتارا خشگله، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

**تارا هدیه لو تک ستاره آسمونی زندگیم**

بدون عنوان

1392/5/10 10:17
نویسنده : المیرا
833 بازدید
اشتراک گذاری

دختر با هوش من الان 10 درصد لغات انگلیسی رو میودنی رنگارو به طور کامل تشخیص میدی 90 درصد حبوانات و با صدا میشناسی 10 شعر بلدی شعرای عمو پورنگ وخاله شادونه رو خفظی

اعداد انگلیسی وفارسی رو تا 20 میشناسی ومگی

           افرین    تاراییییی   افرین    دخترم

دختر نازم خوذت سیب زمینی از این اماده ها رو می ریزی تو ماهی تابه سرخ می کنی - تخم مرغ درس میکنی- شیشه شیر تو میبری میشوری بعد می گی شبر بریز- به چهار پابه حموم داریهمه با باهات مگی شیر می خورم قدم بلند شه- لباس میشوری تو حموم می گی چشتو ببند منو با سرم میشوری قشنگ میز وبرام جمع میکنی اونقد دخمل کاری هستی که نگو تو خیابون خرید کردنی کمک میکنی به کوچولوشو میاری

 

خودم خودمات منو گشته

تو کلاس امون به بچه های دیگه نمی دی به اول هر بازی به مربی مگی من من یعنی تو رو انتخاب کنه

یه وسط بازی از روی هیجان من من میگی به وقتی بچه میشینه اونقدمب شالله زبر رو زرنگی که از همه بچه ها زودتر بازی رو انجام میدی با اینکه کوچک ترین فرب کلاسی قربونت برم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا
13 شهریور 92 12:04
سایت خوبی دارید متشکرم